Opinie


Jako, że autor z zasady nie może być obiektywny w ocenie swojego dzieła, wiele zależy tutaj od Ciebie, drogi czytelniku. Proszę wszystkich, którzy zapoznali się z książką / mają zamiar się z nią zapoznać / znają moje wcześniejsze prace, aby wypowiedzieli się na temat mojej twórczości. Opinie negatywne są równie mocno pożądane, jak te pozytywne. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie czytałeś niczego, co wyszło spod mojej ręki, napisz, jakie wrażenie robi na Tobie tekst zawarty na tej stronie – to w końcu swoista zapowiedź „Oka Kanaloa”.
Zawsze można też odezwać się na SirBAngel@gmail.com i powiedzieć, jak bardzo uwielbia się mnie i moją twórczość ;)

Na zachętę:
recenzja 1
recenzja 2
recenzja 3
recenzja 4
recenzja 5
recenzja 6
recenzja 7


I wypowiedzi z facebooka:

"Przeczytałam i jestem niesamowicie dumna, że mogłam to przeczytać, i dostać jeszcze autograf z rączki samej autorki. Czytałam już kiedyś blogi autorki, ale to, co poruszyła w tej książce, przebija wszystko, co do tej pory osiągnęła. Książkę czyta się jednym tchem, nie mogąc się od niej oderwać, bohaterowie są naturalni, mają ludzkie zdolności i wady. Fabuła jest jedyna w swoim rodzaju, chce się dalej czytać i czytać, a tu już koniec. Każdy w tej książce znajdzie coś dla siebie, są w niej poruszone różne wątki, więc pozostaje tylko biegnąć do księgarni i kupować, a potem delektować się czytaniem tego cudownego wytworu." 
Małgosia W.


"Po zakupie książki od razu zacząłem ją czytać, a książka wciągnęła mnie do tego stopnia, że z tramwaju wychodziłem nie przestając czytać."
Mateusz M.

Categories:

3 Responses so far.

  1. Anonimowy says:

    Wpadłam przypadkiem, szukając symboli huny, ale zapowiada się ciekawie. Może się skuszę, jak już będzie dostępne.

  2. Anonimowy says:

    Przecież to jest wiadome że jak ty coś napiszesz, to musi się to dobrze sprzedawać bo jesteś świetna w tym co robisz, i czytelnicy powinni ciebie doceniać. A "Oko Kanaloa" zapowiada się świetnie ;)

  3. Anonimowy says:

    Zapowiedzi wyglądają zachęcająco. Książka już zamówiona :)

Leave a Reply