Co z drugą częścią?



 
      Coraz więcej osób odzywa się do mnie z pytaniem o drugą część Oka Kanaloa.

      Moi drodzy, z przykrością stwierdzam, że sprawa nie wygląda najlepiej. Jest w tym odrobinę zaniedbania z mojej strony, bo ostatnio nie miałam czasu na zajmowanie się twórczością, ale obiecuję poprawę i pełną mobilizację.
Jednakże jeśli w tym miesiącu nie uda mi się nic załatwić, to najprawdopodobniej książkowego wydania części drugiej i trzeciej nie będzie. Nie zostawię Was jednak z niczym - jeśli wydanie książki się nie uda, to tekst udostępnię w innej formie. Już teraz mam do Was pytanie:

Jaka forma będzie lepsza? 

Publikacja całego tekstu, czy rozbicie go na części i publikowanie po kawałku? Lepiej wrzucić tekst na stronę, czy udostępnić go do ściągnięcia w formie pdf? Jako nagroda pocieszenia:
Prolog OK2

2 Responses so far.

  1. Anonimowy says:

    Pojawiły się jakieś nowe informacje odnośnie 2 części ?
    Wierni Fani :)

  2. Pojawi się na dniach ;)

Leave a Reply