Oko Kanaloa ujrzy światło dzienne!

Umowa podpisana, więc to już pewne, że książka będzie dostępna dla szerszej publiki.
Nie mogę przestać się cieszyć, wpadam w euforyczny szał i uśmiech nie schodzi mi z ust.

Zdaję sobie jednak sprawę, że to dopiero początek drogi. Teraz wszystko zależy od Was!

Zapraszam do wpisywania swoich adresów emailowych na listę subskrypcji i dodawanie kanaloowego facebooka do ulubionych.



14.09.2012;   17:41

Categories:

5 Responses so far.

  1. Lucretia says:

    Napisałaś książkę? Jestem pod wrażeniem :) Zaraz mi tu napisz tytuł, to się w nią zaopatrzę, gdy zostanie wydana. O ile oczywiście będę miała jakieś pieniądze, bo z nimi ostatnio krucho. Żyję miesiąc bez lodówki :)

  2. Lucretia says:

    A tak się właśnie zastanawiałam, czy to aby nie o to chodzi.
    Lodówkę będę miała jeszcze w tym miesiącu, zatem od razu po jej zakupie zacznę zbierać pieniążki :)

  3. Unknown says:

    Gratulacje i 3mam qciuki o "krwi z mojej krwi" - wrzuciłem sobie bannerek na chomiczka - choć tak mogę pomóc. http://chomikuj.pl/krzesiek

Leave a Reply